دوربین طرفداری در آستانه آغاز جام جهانی به سطح شهر رفته تا از مردم بپرسد برای این رویداد آماده هستند یا نه؟ حرف ها بدون روتوش تقدیم شما می شود...

در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر، مردم مقابل دوربین طرفداری قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، یکی از ویژه برنامه های رسانه طرفداری برای پوشش جام جهانی 2022 قطر، جام جهانی در شهر است که به گفتگو با مردم اختصاص دارد. در حالی که دیگر چیزی به آغاز جام جهانی نمانده، به خیابان رفته ایم تا درباره جام جهانی و حواشی اش با مردم حرف بزنیم.

جام جهانی در شهر عنوان برنامه ای است که در جریان جام جهانی 2022 از طریق رسانه طرفداری پخش می شود.

در بخش های ابتدایی این برنامه که امروز، فردا و دوشنبه تقدیم شما می شود، از مردم می پرسیم آیا هزینه سفر به قطر را می دانند؟ و اگر پول اضافه داشتند، به دوحه می رفتند؟ درباره سهم کیش از برگزاری جام جهانی چیزی شنیده بودند؟ ایران شانس صعود دارد؟ چه تیمی قهرمان جام جهانی می شود؟ چه خاطره ای از جام جهانی 2018 روسیه دارند؟

در ادامه و بعد از آغاز جام جهانی نیز سراغ شما می آییم تا با هم درباره جام جهانی و حواشی اش حرف بزنیم. اگر در سطح شهر با دوربین رسانه طرفداری روبرو شدید، بی پرده و بی تعارف صحبت کنید.

این برنامه بدون روتوش متعلق به شماست...

چه آماده باشیم و چه ناآماده، جام جهانی فردا با برگزاری بازی افتتاحیه آغاز می شود. این روزها با تمام ناراحتی ها و غم هایی که داریم، امیدواریم با آغاز جام جهانی، فوتبال با جادویش کمی غبار غم های ما را بشوید و دل هایمان را در این روزگار سخت بهم نزدیک کند. جادوی فوتبال را دست کم نگیریم... شاید چاره ای نیست جز اینکه از تلخی های زندگی به فوتبال پناه ببریم...